اینیستا: از رفتن والدس گریه‌ام می‌گیرد

 هافبک آبی‌-اناری‌ها مسی را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان دانسته و می‌گوید در صورت جدایی والدس از بارسا اشک از چشمانش جاری خواهد شد.

 

یکی از بازیکنانی که به احتمال زیاد در فصل جابه‌جایی تابستانی از بارسلونا جدا می‌شود، ویکتور والدس، سنگربان این تیم است. آندرس اینیستا، هافبک آبی‌-اناری‌ها به ستایش از والدس پرداخت.

"پیکاسوی فوتبال اسپانیا" گفت: بدون شک با جدایی والدس اشک از چشمانم جاری خواهد شد. والدس را بسیار دوست دارم و از علاقمندان او هستم. روزی که والدس به طور قطعی از بارسلونا جدا می‌شود، اشک‌های من هم به آسانی جاری خواهد شد.

خاویر فاوس، نایب رییس بارسلونا در امور اقتصادی چندی پیش گفت که باشگاه نیازی به تمدید قرارداد مسی ندارد. این سخنان خشم ستاره آرژانتینی بارسلونا را به دنبال داشت. اینیستا در واکنش به این سخنان فاوس گفت: گاهی اوقات فرد سخنانی را بر زبان می‌آورد که بدون آن که بخواهد، باعث اذیت و ناراحتی دیگران می‌شود. بدون شک فاوس قصد ناراحت کردن مسی را نداشت؛ چرا که مسی بازیکنی کلیدی و تاثیرگذار برای ما به شمار می‌آید و بدون شک به حضور او احتیاج داریم.

اینیستا در پاسخ به این سوال که آیا مسی می‌تواند برای پنجمین سال پیاپی توپ طلا را به دست آورد، گفت: اگر مسی بتواند پنجمین توپ طلای خود را به دست آورد، خوشحال خواهیم شد؛ چرا که این موفقیت به بارسلونا تعلق دارد و ما در آن نقش داشته‌ایم. فکر نمی‌کنم که کسی در اندیشه بدنام کردن مسی باشد. او در حال حاضر بازیکن شماره یک فوتبال جهان است. مسی بهترین است.

هافبک آبی‌-اناری‌ها درباره بهترین و تلخ‌ترین خاطرات خود در سال 2013 گفت: بهترین خاطرات من قهرمانی با بارسلونا در لیگا بود. تلخ‌ترین خاطره‌ام هم بیماری تیتو ویلانووا، سرمربی تیم بود.

اینیستا پس از کش‌وقوس‌های زیاد قراردادش را تا سال 2018 با آبی‌-اناری‌ها تمدید کرد. او گفت: از این که قراردادم را با تیم محبوبم تمدید کردم، بسیار خوشحالم. امیدوارم که بتوانم برای تیمم تاثیرگذار باشم و بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم. تا آغاز جام‌جهانی 2014 برزیل فرصت زیادی باقی نمانده است. امیدوارم اسپانیا بتواند از عنوان قهرمانی دفاع کند.

اسپانیا با هدایت ویسنته دل‌بوسکه در جام‌جهانی 2010 قهرمان شد. ماتادورها در فینال موفق شدند با تک گل آندرس اینیستا تیم ملی فوتبال هلند از پیش‌رو بردارند. ماتادورها در جام‌جهانی 2014 با تیم‌های هلند، شیلی و استرالیا همگروه هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 13 دی 1392 | 2:12 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.